tirsdag 27. januar 2009

Bakgrunnsforandring

skal snart på jobb. men alltid tid til litt blogging først. idag har eg bere snoke rundt i andre sine flotte bloggar. og sånn rett før eg må gå fekk eg lyst til å forandre utsjånaden på bloggen min. er så mange fine bakgrunnar å velge mellom, idag falt valget på denne svarte og rosa. ka blir det neste gang skal tru???



idag måtte eg sei hadet til amaryllisen min, den har gjordt sitt for denne gang. so no må eg tenke på kva som skal fylle plassen der den stod...hmmm???? :)

ha ein fin tirsdag alle sammen....nyt frustrerte fruer..eg får ikkje sett det idag...buhuuu :(

so long!! :)

3 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

får ikke til ålegge inn sånn freshe bakgrunner jeg... prøvde meg en dag med noen html? koder..men da forsvant vennelista mi:/

Bianca sa...

Å så lekkert utseende du har fått på bloggen nå da!! WOW sier jeg bare! Så flink du er :)

Ida sa...

Heisann! Det ble jo skikkelig fint :) Greit å kunne endre litt innimellom - forfriske seg litt..hihi! Takk for fine ord på bloggen min - de veskene er kjempelette å sy - så jeg sier bare- GO FOR IT :-)

Klemmer